mandag 10. januar 2011

Små voksne...

Jeg har lenge hatt lyst til å blogge, men har ikke vært helt sikker på hva jeg skulle blogge om. Men NÅ har jeg funnet det ut! Jeg har lyst å blogge om barn! Ikke om mine egne barn nødvendigvis, men om barn og alt det de kan lære oss voksne! Jeg vil blogge om ting jeg har gjort sammen med barn, og morsomme ting de har sagt eller fortalt. Og kanskje  må jeg blogge litt om alle de tullete tingene som vi voksne gjør/ sier til barn uten å tenke oss om.  For ofte er barn smartere enn oss voksne, har du tenkt på det ? Jeg har jobbet i barnehage i 10 år og har lært utrolig mye om barn og voksne. Dette har jeg lyst til å dele med dere.

Jeg liker å tenke at barn er små voksne, fulle av kunnskap, kreativitet, lekenhet, utforskertrang, empati, samarbeidsevne, stå på vilje, glede, positivitet og optimisme! Det har de bevist for meg gang på gang.

Jepp, jeg liker barn!

9 kommentarer:

  1. Hei :) Så kjekt!! Gjett om jeg skal følge med på bloggen min da!! Så stor inspirasjonskilde som du er! :)
    Stor klem fra Linda.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Linda. Håper bloggen svarer til forventningene ;)

    Ha en vakker dag<3

    Lotta

    SvarSlett
  3. Så gøy!! Jeg blir en trofast leser :)

    SvarSlett
  4. Velkommen skal du være Snuppa :)
    Klem, klem :)

    SvarSlett
  5. super blogg Lotta:)
    Klem Karianne K

    SvarSlett
  6. Dette blir spennende Lotta,tror du får mange tilhengere etter hvert.Lykke til :))) tante pose

    SvarSlett
  7. Superbra blogg Charlotte!! :) i bli trofast følger! Fantastisk å ha en slik blogg å få en bit av di erfaring å din kunnskap! Klem Randi cesilie-

    SvarSlett
  8. Tusen takk Randi:) Håper du kan få tips, råd og kanskje litt inspirasjon til foreldrerollen :) Ha en superfin dag :)

    Klem Lottis.

    SvarSlett