søndag 12. februar 2012

Mamma-magi

En liten hilsen til alle fantastiske mammaer der ute på årets morsdag. Håper dagen i dag har vært magisk! Remember to keep up the good work !


Og til min egen mamma: Gratulerer med dagen kjære mamma. Du er BEST! 


Her er litt magi fra meg til dere. 


Jeg liker ordet mamma-magi,
det gir meg slik en deilig harmoni.
Kanskje det aller beste ord på jord.
det burde faktisk være et fagord.

Jobben som mamma er aller best,
men slettes ikke alltid en fest.
En bruksanvisning hadde vært fint å ha,
når ungene roper: "jeg vil ha, jeg vil HA!"

Å utøve magi er slett ikke lett,
likevel gjør vi det stadig vekk.
Omsorg, læring og en god dose fantasi,
det er slikt som kalles Mamma- magi.

Ikke glem at du kan være den ene,
for barn som føler seg litt alene.
Magi fra deg kan være det de trenger,
så de ikke er alene lenger.

Når du tryller med din mammma. magi,
vil du lede barna dine inn på en sti.
Her skal de lære alt de trenger,
for en dag å kunne se de store sammenhenger.

Jeg ønsker deg lykke til med magien din,
jeg tror nok den er superfin.
Men husk nå på at også mammaer må,
sin egen dose med magi få.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar