mandag 23. mai 2011

Hvor er jakka mi?

Etter år med "sukk", "argh", "hmf", søren tute" osv, osv har det endelig skjedd! Guttene henger opp jakka si på knaggen, legger lua der den skal være og setter skoene på "riktig" plass. Hvordan er dette mulig da sier du?  Hvor jeg fant instuksjonsboken hen spør du?

Riktig svar er: IKEA!!!! Jeg simpelthen ELSKER ikea. Der fant vi et helt GENIALT garderobeskap med fiiine hyller, knagger OG skohylle. SUKK! Nå har alle fått hver sin kurv med plass til lue, pannebånd, votter og sykkelhjelm. Og jeg slipper å vasse gjennom en gang hvor gulvet er dekket med jakker, sko, luer og sykkelhjelmer. Og tenk...når vi skal ut igjen så finner vi alt vi trenger uten å måtte bruke tulletid på leting.  FINALLY!  Det utrolige er at venner som kommer på besøk får grei beskjed om hvor tingene skal ligge.... im in heaven!

For all del, jeg tåler at det ligger ting på gulvet altså. Og jeg vil nok tro at det kommer flere runder med "slengealtavsegpågulvet-dager". Men jøyje (gosh, det ordet hadde jeg nesten glemt av...) meg så digg det er når ting blir lagt der det hører hjemme.

Appropos "hvor det hører hjemme"...jeg må slutte å legge bilnøkkler, lommebok og mobil OVERALT! IKEA help me!!!

Nice work boys!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar