søndag 11. september 2011

På to mannshånd...

Noe av det beste jeg vet er å ha ett av barna mine på tomannshånd. Å bare være "vi to" alene hjemme eller på en liten tur. Det er sjeldent det skjer, og vi nyter det hver eneste gang vi får det til. Å ha en å vie all oppmerksomheten til  for noen få timer føles så uendelig godt. Kvalitetstid sammen hvor vi kan snakke om alt og ingenting, gjøre noe utenom det vanlige, eller bare kose oss i sofaen.

Mamma og Fredrik lager ekstra god middag sammen for å feire at han har hatt sin aller siste kontroll hos øyelege. Han trenger ikke briller og Fredrik puster lettet ut. Henrik er hos pappa og vi to har hele ettermiddagen og kvelden for oss selv.  

Fredrik valgte svin av indrefilet surret inn i bacon til middag. 
Etter middag leide vi film og spiste nammis. 




Henrik og mamma på sykkeltur mens Fredrik er i bursdag. 









2 kommentarer:

  1. Helt enig Lotta. Det er deilig å enten Nora eller Emilie helt for meg selv:) Det er kvalitetstid. Tror nok de også syns det er deilig å ha pappa eller mamma helt for seg selv.
    Ikke så ofte vi får det til men det skjer nå innemellom:) Hadde litt dårlig samvittighet i begynnelsen for at jeg syns det var koselig, men ikke nå lengre, ser jo at de koser seg de også:) klem fra Karianne

    SvarSlett
  2. Hei Karianne.
    Er det ikke forunderlig at vi faktisk har dårlig samvittighet for å nyte litt alene tid med barna våre? Hehe, vi er snodige vi mennesker... Men godt å se at jeg ikke er den eneste ;)
    Håper alt står bra til med dere der nede!

    Klem Lotta

    SvarSlett